Thursday, June 21, 2007

Svåraste samtalet jag gjort

Nu är det klart, slut, gjort, färdigt... Vi två finns inte längre, och kommer aldrig att göra. Egentligen var jag helt förberedd på detta, ändå gråter jag. Jag har raderat allt som har med henne att göra; MSN, sms, telefonnummer. Jag hoppas det var sista tårarna, jag vägrar gråta mer över det här. Det är dags att gå vidare, livet går vidare, vardagen går vidare. Är medveten om att det här kommer ta väldigt lång tid att smälta och komma förbi. Jag hoppas bara jag slipper se och höra från henne mer, det skulle bara göra det hela ännu mera känslosamt.

Om några timmar drar vi till Öland. Jag ska supa skallen av mig, och ragga som ett jävla djur. Det är ändå det enda jag verkligen vet hur man gör.

Snälla, prata aldrig om henne i min närhet mer. Fråga inte hur jag mår, ni vet redan det. Hjälp mig komma över det här istället på annat sätt...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

det är tillåtet att gråta!! känns skönt att det ser ut som du faktist har mognat av detta, snälla gå inte tillbaks till gamla struliga fresa som inte släpper ut känslor....

11:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

8:44 PM  
Blogger Clabbe said...

Ok... Så här är det...
Det kommer sitta kvar ett tag.
Hur mycket du vill eller inte.
Det tar ungefär halva tiden som man har varit tillsammans att komma över nån som det verkligen varit allvar med.
Tog mig 18mån..
Jobbigt men det gick..
Livet går vidare.
Men iofs så valde jag att inte skaffa mig ett tröstförhållande vilket är ganska enkelt att göra efter att det tagit slut med nån. Det för att jag ville ha "äkta" känslor när jag går in i nått nytt...
Hang In There!

8:55 PM  

Post a Comment

<< Home