Friday, June 08, 2007

Äntligen fredag

Ikväll är det Club Session på BK, verkar bli förfest hos Tommy, det ska bli kul :) Lär nog bli några bärs ute i solen med gissar jag på, ska ju va sjukt bra kanonväder idag med! Behöver ha massa kul, har vart en tråkig och jobbig vecka! Danny jobbar tyvärr till 22, men han lova att han skulle ta sig förbi sen ändå. Det vore skitkul, ingen fest utan Dannyn ;)

Har extrem träningsvärk i hela bröstregionen efter vårt pass i onsdags, måste vart rak liggande bänk som gjorde det hela, det har jag inte kört mkt på väldigt länge. Hoppas verkligen jag kan röra mig ikväll alls, just nu gör det ooont!

Har vart nere nu i typ 1,5 vecka (som säkert inte har undgått någon), men känns som det är dags att rycka sig i kragen och få rätsida på mitt liv igen. Har noll lust att vara ledsen och nere mer, det räcker nu. Så vad gör en kille i sina bästa år när han är nere och ledsen? Precis samma sak som en tjej; går och shoppar!! Köpte nytt ljudsystem igår för 18000! "Diamonds are a girl's best friend" sjöng Marilyn Monroe på 50-talet. Kan nästan se Boyzone sjunga "Electronic toys are a boys best friend" i samma anda :)

Blev Audio Pro's Black Diamond V2 (kanske är diamanter som är en killes bästa vän ändå? ;) ) som frontar och bakhögtalare, samt deras Black Vector V2 center. Beställde även en 7.1 surround-förstärkare; Harman Kardon AVR-340. Högtalarsystemet är helt i svart pianolack, och förstärkaren är i delvis svart pianolack samt grått med blått lysande dioder för volymratten. Helt klart en av de snyggaste förstärkarna på marknaden tycker jag. Pianolackade högtalare kommer bli sjukt snyggt med! Kommer passa perfekt med TVn.





När jag får mer pengar kommer jag även inhandla värre högtalarkablar än vad jag har idag, samt Audio Pro's B1.36 10" aktiva sub-bas i samma utförande som resten av högtalarna.



Det här systemet har fått sjukt mkt lovord av ljudfreaks och recensenter överallt, och klassas som ett väldigt bra "medium"-system, vilket lär räcka mer än väl för mina behov!

Vad händer mer då i sommar? Snackade med David igår (en av mina gamla bästa polare som bor i Göteborg nu, du läser säkert detta med ;) ) angående midsommar, och det vore skitkul att dra ner till västkusten och minnas de gamla goda tiderna *skrockar som en gammal farbror* :P Nästa helg blir det dock Defqon1 på Almere Strand utanför Amsterdam i Holland. Hoppas verkligen att det blir lika bra väder som förra året, det var helt sjukt jävla tokbra! C:a 30000 biljetter sålde slut på ungefär 19 minuter detta året, ganska bra ;) Definitivt den bästa hardstyle-festen i världen!



Vi har nu betalt första inbetalningen för Ayia Napa-resan i Augusti som jag, Danny och Tommy kommer åka på. Ska bli så jävla kul!! Vi har hamnat på ett mer ungdomligt hotell, med pool och utomhusbar som är öppet dygnet runt, haha, lär bli skapligt partti ;) Har inte vart på charter på flera år, så ska bli jätteroligt! Man kan inte åka med roligare människor heller, så lär bli helt galet :D

Gurra har med snackat om att åka till Tylösand även detta året någongång under sommaren. Vore kul att hänga med, har inte vart med någon gång förut, trots att det har varit ett återkommande tema typ varje sommar. Har ledigt vecka 28-29, och då har jag inget planerat alls... Tänker inte sitta och häcka här i Linköping de två veckorna! Vill ingen hitta på nått, drar jag iväg på äventyr på egen hand :)

Hade lönesamtal igår, får se hur det gick efter sommaren när 2007 års lön bestäms. Räknar med ett uppsving då det känns som jag ligger efter alla med likvärdig erfarenhet här. Hade kvällsmöte till 18:30, så blev en lång dag då jag var här redan 6:30, men det är okey, övertidsersättning is the shit! Drog över till Tommy sen och kollade på filmmaterialet från kryssen för 72a gången tillsammans med Carro och flashen! Haha, älskar Dannys moves och ap-ryck, skrattar fortfarande! :)

Nej, dags att äta upp frukosten och börja slita för brödfödan! Scripten skriver inte sig själva :P Ses ikväll alla vänner!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home