Monday, October 02, 2006

Måndag igen...

Va visst ett tag sen jag skrev här sist, men har haft så mkt att göra... Måndag igen då, ny vecka, ny måndagsångest. Fattar inte varför man jämt mår så dåligt på måndagar. Förr i tiden var inte måndagar så hemska, men nu mår man jämt kasst på just måndagar. Jaja, vet ju att det blir bättre så fort klockan närmar sig 16.

Skulle bli en lugn helg den som var, och relativt lugn var den väl kanske, mkt slappande blev det, o fest i lördags, fast en billig sådan, var aldrig ute på krogen :) Annars händer inte så mkt, har sattit ut en säljesannons på Hondan, men ingen köpare än. Har även sattit ut en intresseanmälan om byte av lägenhet, igen. Vill ha en central, stor, billig 1a, lättare sagt än gjort, men jag har inte så jättebråttom...

Va sjukt svårt att komma upp ur sängen idag, iofs har jag inte sovit så jättemkt denna helg heller, o det hjälper ju inte att det är måndag, o att klockan är 6 på morgonen när uret ringer, eller att det regnar ut, ugh.

Har dåligt med pengar även denna månad, ovanligt... Men nästa månad verkar bli bättre, vet inte om några oväntade räkningar eller utgifter, än så länge. Bokad resa till London förra veckan med! Ska dit 10-13e November med Granis och hälsa på Tessy, ska bli skoj, har aldrig vart i England förut :) Lucia-kryssen är även bokad, samt flyg o biljetter till Qlimax i November. På fredag blir det BK Club Session med Derb bl.a., förfest någon? ;)

Nästa vecka är det kvällskurs på onsdag, torsdagkväll - fredag är det annan kurs med jobbet några mil norr om Norrköping, o sen ska jag rigga o lira på en personalfest för min gamla avdelning på fredagen. Blir jävla hektiskt, som vanligt i mitt liv... Har tusen andra grejer inbokade med, behöver mer pengar o TID!!

Nej nu måste jag fortsätta jobba, ugh, vill bara hem o dra täcket över huvudet och sova bort den här dagen...

//F

0 Comments:

Post a Comment

<< Home