Friday, September 01, 2006

Glad :)

Idag känner jag mig glad, ni vet den där nästan lite pirriga känslan av att vara lycklig! Jag har ingen aning varför, kanske är fredagsglädje? ;)

Den här veckan har vart hektiskt, därför jag inte hunnit skriva så mkt... I tisdags var en kille o kolla på bilen igen, han verkade mkt intresserad efter titten med, men bilen skulle vara till hans son som var utomlands o inte kom hem förrens nu i helgen. Så jag hoppas de hör av sig!

Försökte komma ikapp med The 4400 i veckan med, gick sådär bra eftersom det vart mkt att göra, men hann igenom ett par avsnitt i tisdags iaf, under tvätt- och städdagen ;) Den serien har blivit mer o mer spännande tycker jag! Känns som den börjar få en röd tråd istället för bara massa enskilda avsnitt. Me laajk! =)

I onsdags hade jag massa möten på jobbet, samt var nere på Scandic på eftermiddagen på månadsmöte med mitt konsultföretag. Lyckades flirta till mig gratis parkering där av de söta receptionisterna, mkt uppskattat! ;) Annars så drog jag till Ikea efteråt för att kika in vilka madrasser o shit jag ska köpa. Tänkte dra till garaget o gå igenom puggen en sista gång, men orkade inte, så jag dog framför tvn hemma istället, mkt bättre ;)

Igår var jag o Tommy på Ikea igen och köpte två resårmadrasser, en bäddmadrass och lite lakan, de hade tyvärr inga snygga skyddsöverdrag till resårmadrasserna, så det får jag köpa nån annan dag. Det var iaf vad jag hade råd med denna månad, får köpa större duntäcke, påslakan o sånt nästa lön! Men nu är iaf sängen nästan komplett, skitskönt med 180cm i bredd att breda ut sig på, alldeles själv!! :D

Hjälpte Danny att flytta till sin nya lägenhet igår med tillsammans med hans brorsa och föräldrar. Gick faktiskt på 3 timmar, så det va snabbt avklarat! Tycker dock lite synd om honom, så jääävla liten lägenhet, kyl med frysfack is not the shit... Men å andra sidan, han kommer ha en jävla massa pengar över varje månad till roliga saker! :) Va hemma vid halvtolv igår, så däckade direkt på de nya madrasserna, o sov som ett barn...dvs till klockan 5:50, sen upp, dock skrek jag inget *duttig* ;)

Idag ska jag på stan med Danny, Fredde och Henke, och hålla på med hemligheter ;) Måste försöka ta mig ut till garaget sen en sväng me, har vart där en gång denna månad... Jävla puggfan som inte vill säljas! Snart skrotar jag skiten :P

Imorn blire födelsedagskalas hos Tommy!! Ska bli så jävla kul! :D O efter det, Kinetic, weeee, patti! ;) Och jag vet att det kommer bli smörgåstårta hos Tommy innan, fy faaan va GOTTIGT!! :D

Nää så just nu känns dagen jättebra, trots att jag va hos tandläkaren i förmiddags. 599:-, ugh... Hade iaf inga hål eller andra jobbiga saker :P

Hepp, jobba va det, ett par timmar till iaf! Sen jäävlar, HELG! SES I DIMMAN!!

//F

0 Comments:

Post a Comment

<< Home