Wednesday, August 23, 2006

Barcelona!

Fikade med Natti igår, hon kom tillbaka till Sverige från Serbien i förrgår, o har inte sett henne sen i maj nångång. Va väldigt kul, pratade i flera timmar o vad som hänt den senaste tiden, hur hon hade det på Sonica och Boom festival. Hon ska flytta till Barcelona nästa vecka med en kompis. Vore skitkul att åka ner o hälsa på nån weekend, så vi bestämde att jag ska göra det senare i höst! Ska bli skitkul!!! Har aldrig vart i Spanien överhuvudtaget, så det blir ett äventyr i sig :) Såg att Ryanair flyger från Skavsta till Girona, som ligger ungefär en timme från Barcelona med buss. Blir det inte så farligt dyrt heller! Blir att försöka spara undan lite pengar iaf varje månad, så man har råd med allt kul som händer i höst o vinter :) Jag hoppas bara hon lyckas fixa ett jobb där nere, men det tror jag inte blir några problem, så social som hon är =)

3 pers hörde av sig o var intresserade av bilen igår. En tackade nej när det visade sig vara lite långt ifrån där han bodde. De andra två ska höra av sig ikväll igen, och förhoppningsvis komma o provköra bilen, o förståss köpa den ;) *hålla tummarna*

Idag nångång efter 17 kommer min säng levereras med! Weee, blir nog att använda min 120cm madrass till en början med tills jag köpt nya madrasser etc.

Fastighetsskötaren ringde igår med angående badrumsspegeln. Han gick in o kikade på det med, o lovade att beställa en ny spegel, så det verkar med lösa sig utan problem!

Ska boka bussbiljetter till Göteborg idag med, om inte Danny ville hänga på, då får det bli bil! Förfest hos David på lördag tydligen, ska bli najs, har inte ens sett hans lägenhet förut, hann inte förra året när jag var där :P Janne skulle tydligen med hänga på, ska bli kul att se alla igen, var mer än ett år sen sist!

Var o tränade igår med Tommy, det var två veckor sen sist. Har blivit lite väl slappt den senaste tiden, men det blir det nog ändring på nu till vinter. Ska nog ner på torsdag igen, Tommy kunde dock inte då, han fyller ju år, så släkten skulle tydligen komma. Får se hur jag gör. Måste komma på nått bra att köpa till honom med, blir födelsedagspartaj nästa lördag, dvs den 2e!

Hoppas hoppas hoppas hoppas bilen blir såld ikväll, håll tummarna stenhårt!!

//F

0 Comments:

Post a Comment

<< Home