Friday, August 18, 2006

Fredag...

Fikade med Martina o Helen igår, det va skojjigt, vi skrattade :) Ringde Madde o kollade va hon sysslade med, att hon hittat hem efter skolan osv. Hon va me Jonas och ville festa idag, så ska checka med dem lite senare så får vi kanske styra upp nått. Fredde är på ikväll iaf, så det kommer definitivt bli en alkoholiserad kväll, jag ska ha kul!

Besiktade bilen igår med, det gick bra, den gick igenom utan anmärkningar, så nu i helgen ska jag tvätta av den sen åker den ut på blocket. Jag hoppas jag blir av med den snabbt så jag kan koncentrera mig på att köpa ny bil.

Hämtade även ut mitt nya pass idag. Jag är inte nöjd med min bild, känner knappt igen mig själv, hehe. Lämnade förresten också över mina gamla lägenhetsnycklar till Stångåstaden, så nu är jag helt färdig med den lägenheten, det känns rätt skönt.

En roligare sak som hände igår var att jag pratade med min vän Meg från Amsterdam efter lunch. Hon är på konferensresa i Las Vegas (man kanske skulle börja jobba på Cisco istället :P ). De ligger 9 timmar bakom oss, så klockan var 05:30 där. Hon o hennes svenska rumskompis var kastrullfulla, så jag förstod inte så mkt av det hon sa, haha, det va rätt komiskt! Det ska hon få höra länge :)

Just det, ringde även upp en tjejkompis från Svenljunga utanför Borås under lunchen! Väckte henne visst, sömntuta :P Har aldrig pratat med henne förut, men vi har snackat via nätet typ hur länge som helst, så det va riktigt kul att prata över telefon me :) Ska ner till götet nästa helg och hälsa på mina gamla polare, så hon lovade att hon skulle försöka ta sig in på fredagskvällen så blir det kanske en fika... eller ett par bärs om hon får välja, haha.

Annars hände inte så mkt mer igår, va en rätt tråkig kväll. Fixade installation för Windows XP samt brandvägg och annat grejs till hennes dator, men det känns rätt meningslöst göra nu.

Det är ingen positiv dag längre, jag hoppas verkligen den blir bättre *suck*

//F

1 Comments:

Blogger Le-en said...

HIHI, har du OXÅ skaffaten blogg nu? Du skriver betydligt längre inlägg än mig, det är bra då har jag nåt att läsa när jag sitter och tråkar på jobbet :)

6:16 PM  

Post a Comment

<< Home