Saturday, August 19, 2006

Bakis, ugh...

Lördag, och man mår som man förtjänar! Jag, geas, fredde och christine va hos madde o förfesta igår. Det va kul, träffa Jonas och Pontus som jag inte sett på länge (eller jonas träffa ja ju på kryssen iofs ;) ). Sen va det lite andra folk där me. Tyvärr kom vi aldrig så långt som till Nykvarn, blev visst kebabbaren först och sen platens, som sög ÜBER-mkt. Har aldrig hört så dålig musik förr, portugisisk dansband eller nått, fyy fan! :P Madde mfl hamnade på BK som visst hade fredagsöppet, men jag kände inte för att betala massa pengar för att gå in nånstans. 25:- kosta gårdagen, det är nog min billigaste utekväll nånsin, haha!

Blev efterfest hos mig, eller ja, jag, geas o christine, vilken tappar sitt glas me sprit i golvet när hon däckar, haha ;D

Paco väckte mig kl 7 imorse, han behövde mina bilnycklar för att flytta på hondan som står ivägen i verkstan. Vem fan meckar kl 7 en lördagmorgon?! Galet... Somna om som en gris sen igen iaf, med två fyllon snarkandes i soffan.

Idag blir det högst troligen Pompom i parken i Norrköping. Henke skulle ringa när han sluta kl 14, han skulle tydligen få betalt för denna dagen direkt i hand, så det kan nog bli lite pengar :) Vet inte hur vi ska ta oss dit än, bil vore ju lyxigast, men ugh för att ta sig hem, o ja har ingen lust att sova där borta... Vill in till Linköping efteråt! Jaja, vi får se, Henke har lovat att bjussa på bärs iaf, det låter mkt bra för ja har inte en enda hemma ;)

Nähä, magen kurrar, got to go! MER BÄRS!!

//F

0 Comments:

Post a Comment

<< Home