Friday, August 25, 2006

Göteborg!!

Äntligen fredag, och i eftermiddag åker jag till Götet! Ska bli skitkul, hoppas bara på att vädret iaf blir hyfsat bra. Imorn blir det att shoppa, iaf fönstershoppa, min ekonomi är inte bra... Kanske kan köpa en tshirt eller nått iaf :)

Är sååååå trött idag! Va hos packe igår o festa lite, det blev ett par bärs ;) Va kul att träffa ume-gänget igen, de är roliga, haha. Kollade på hultsfredsfilmen från 2005, så jävla bra! Nästa år måste jag lätt med ;D

Va o tränade själv igår med, va riktigt skönt! Första veckan jag iaf har kört 2 pass på jag vet inte hur länge. Måste bli skärpning nu till höst.

Min badrumsspegel är på plats igen, hel o fin! Upptäckte det igår efter att ha duschat efter gymmet, kikar på badrumsskåpet och tycker att något är annorlunda...

-Den är ju lagad!!


Skapligt överraskad, ingen hade ringt o sagt att de skulle gå in o använda huvudnyckeln igår redan, men men, bra att den är hel o fin igen iaf! :)

Nää nu har jag inget mer att skriva om, måste hämta kaffe för att inte däcka med huvet på tangentbordet, trööööött, trött, trött, trött... 4 timmars sömn is not the shit! Underligt hur man klarar sig på 2-3 timmars sömn/natt på festival i en hel vecka, men är helt död efter en natt med lite sömn en vanlig arbetsvardag :P

Hörs på måndag igen, då har jag förhoppningsvis massa roliga saker att berätta om ;)

//F

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

1. du är för gammal för hultan
2. sen när började du dricka kaffe :D

11:43 PM  

Post a Comment

<< Home