Thursday, August 24, 2006

Ny säng!

Igår levererades min nya dubbelsäng, weeee! Tog bara över 3 timmar att installera den, ugh... Premiärsov i den inatt, o man sover som ett litet barn i den!



Hade en spekulant på bilen igår, men det blev ingen affär :( Hoppas på fler spekulanter idag, vi får se!

Bokade bussbiljetter igår till Göteborg! Gisela skulle tydligen "hem" till Göteborg i helgen med, så ska ringa henne när jag kommer dit. Jag hoppas på en skitkul helg :)

Stötte på dovander igår med när jag skulle hämta bilen, men hann inte prata nått, hade bråttom! Får ringa henne sen på lunchen. Måste få tag på malle me o bestämma nån tid imorn kväll, men hon sover ju bort halva dagarna jämt, jäkla slappo ;) Ska ringa o väcka henne, haha!

Annars har det vart rätt dött, va dötrött när sängen väl va ihopskruvad så däckade direkt. Funderar på om man ska ut på BK ikväll på torsdagsklubben, Albin lirar ju! Men verkar inte vara så många andra som är på... Kanske är bäst det, är inget kul att va bakis på jobbet imorn! Speciellt inte när jag måste stressa hem sen efteråt för att hinna med bussen. Wellwell, sånt som märks :) Torsdagsklubben är ju extra kul nu eftersom alla studenter har börjat igen ;)

Tuuuutuuuuut, tåget går!
//F

0 Comments:

Post a Comment

<< Home