Monday, September 18, 2006

Trött...

Här var det visst länge sen jag skrev! Måndag igen, är toktrött, ville hellre gråta än att upp ur varma sängen imorse, burrr o fy etc...

Vad har hänt i mitt lilla liv den senaste tiden då?

Fick sålt puggen för nån vecka sen eller två, fick 9500:- för den, helt klart godkänt, va riktigt skönt att bli av med den! Va och köpte en vit Honda Civic sedan ESi förra veckan, fick den för 8500:-, skapligt billigt ;) Dock finns det en hel del fix med den som måste göras... Måste försöka ta mig ut till garaget i veckan o fixa lite.

Förra helgen vart rätt hektisk. Va ute med Emma, Veronika och Calle på BK på torsdagen, och en mkt generös veronika fick mig kalasfull där inne, pinsamt.. ;) Fredagen vart det BK club session, var hos paco o maria först på förfest, sen till gurra. Va väldigt mkt folk! Ut o röjde på BK sen! Lördagen var det Q-base som gällde. Som tur var körde Linda, jag var lite väl bakis ;) I Norrköping insåg vi att vi glömt entre-biljetterna hemma, eller TOMMY hade glömt dem :P Fort vända o gasen i botten! Passa på att ladda me lite mer bärs när vi ändå va hemma igen ;) Väl uppe i Skavsta drack man bärs med gårdagens Holländska DJ Jesselyn och co, va trevligt!

Vad ska man säga om Q-Base då? Finns hur mkt som helst att skriva, men orkar inte... ;) Kort o gott var den en jävligt trevlig fest, mkt bra väder, men lite kyligt fram emot morgonen. Umgicks mest med Danny, Anna och Fanny, o nåra galna Holländare. Köpte 2 tshirts, drack mängder av bärs, men insåg att ja hade för lite pengar... Blev snålt fram emot morgonen. Bäst var nog Tatanka och Fusion Production Team, var även skitkul att skanka fram på jump-golvet :D Tog taxi till tjejernas hotell o sov på golvet, bra mkt bättre än att sova på betonggolv på flygplatsen ;) 16h dans vart nästan lite för mkt, hade SJUUK skoskav! Iofs hade vi inte vilat många minuter under natten :)

Söndag var det hemfärd igen, flyget gick runt 16, så det var gott om tid! Dock stängdes hela flygplatsen en timme innan flyget skulle gå pga "tekniskt fel". Yeah right, var Charleroi all over igen i min hjärna, orka verkligen inte med ett inställt flyg igen... Dock gick det bra, o planet lyfte som beräknat :) Man har dock skaplig ångest när man kommer hem igen efter en sån helg, usch :(

Förra veckan vart rätt soft, träna lite, fika massa o jobba massa... Bokade biljetter till Zany i Halmstad, samt flyg o entre till Qlimax i Arnhem i November, samt boka hytter till Mondaybar-kryssen i December. Tänkte ha en jättesoft helg helgen som var, gick på stan o fika me tommy o danny på fredagen, o drog till Dovander och Ingrid senare på kvällen, som skulle ut o festa o satt hemma o drack ;) Va sjukt trött, o gick hem o fastna framför datorn efteråt.

I lördags var jag o Danny o shoppa skor, hitta ett par billiga svarta lite finare skor som jag haffade! Ska dra till Sthlm den 30e och shoppa mer skor, det behövs! Vart mer fika på eftermiddagen, annars vart det väldigt lugnt...för lugnt. Pallade till runt 22-tiden, sen sket jag i min lugna helg o drog till Krickan o co och drack sprit! Va riktigt kul, men jag visste innan att jag inte kunde dra med ut till BK, har alldeles för lite pengar... Så drog med Linda och Carro till Hamlet och drack en bärs o prata skit istället, va lika trevligt det =)

Gjorde inte mkt igår, va o röstade o shoppade lite mat, samt var nere hos tommy o linda o kollade på film, Miami Vice, riktigt kass var den... Hurrade lite när man insåg att Aliansen hade vinnit riksdagsvalet, äntligen regeringsbyte!

Den här veckan har jag inget speciellt planerat, ska försöka va me på innebandyn i eftermiddag på ljunkan, va skitlänge sen jag lirade me de grabbarna...

Har fått tankar på att sticka till Barcelona under nyår (ja det är tusen år kvar :P ) och hälsa på natti o fira nyår nån annanstans än tråkiga linköping. Men vi får se, det är ju rätt långt kvar =)

Näää, nu orkar jag inte skriva mer, o ni orkar förmodligen inte läsa mer :P

Tjipp!
//F

1 Comments:

Blogger Therese said...

SNABBEN! det tog bara 2v att uppdatera, jag har tom gjort det senare än det! ;)

8:35 AM  

Post a Comment

<< Home