Monday, September 04, 2006

Rolig helg!

Jaha, då var helgen över igen, o måndagsångesten ligger som en dimma över en. Men det vart en riktigt rolig helg!! I fredags vart det mest soft, var ute i garaget o rev förgasaren på puggen i smådelar för att försöka lista ut varför tomgången är CP på den ibland. Verkar bero på nått glapp i tomgångsmotorn... Tog Hondan tillbaka till stan, jävlar va rolig den är att köra, man känner sig som ett litet barn på julafton :D 2 veckor har den stått i garaget, bara pga att jag inte får sålt pugg-jäveln.

Körde runt ett par repor och ringde Henke och Anna sen. Åkte upp till griph o hälsa på och umgicks lite på deras fest, va rätt trevligt, insåg att jag var där på fest förr för massa år sen :D Skjutsade in Henke, Anna och Geas till stan, o drog till braskens och köpte godis istället och åkte hem o kolla på film. La mig rätt tidigt för va sjukt trött!

I lördags var jag o sola solarium, det va riktigt skönt :) Va även duktig och gick ner till gymmet o körde lite, sen hem o duscha o dona o ut o åka lite bil igen, kunde inte hålla mig ;) Va uppe i ryd o hämta Fredde, sen drog vi till Tommy för att käka smörgåstårta och ha lite födelsedagspartti för gubben :D

Va ett jävla drag sen, kom riktigt mkt folk! Va skitkul att Tessy kom ner, det va många år sen sist... Drog ut till Kinetic på L'orient sen, vart lite mkt öl där så va jävla dimmigt i slutet, haha ;) Annars va det skitkul, massa bra musik, o väldigt mkt folk =)

I söndags var det enbart massa slappa, kolla på film o käka pizza! Vart o fika me vican på kvällen, va treligt trots att jag hade ont i magen o vart allmänt bakis. Hon tyckte jag skulle hänga me ut på torsdag tillsammans me Emma, får se, jobbigt när man jobbar dan efter, iofs kan man ju alltid flexa lite, o vore kul att festa me enbart dem, har vi inte gjort förut! :)

Idag blir det mest soft, ska lämna symaskinen till tommy o linda, o hänga me dem till Tornby o nån tygaffär. Sen blire fika på stan me Danny! Egentligen kunde jag vart me o lirat innebandy idag, men känner att hostan fortfarande finns där, så är nog inget bra...

Annars hade det vart en rätt lugn dag, va ute o gick imorse o nu på lunchen. Pratade med Helen en sväng tills hennes mobil dog, o sen me Tommy en sväng o så Dovander! Blir nog en fika med henne i veckan, va jäkla länge sen.

Nej nu måste jag fortsätta jobba!! Tjingeling =)

//F

1 Comments:

Blogger Therese said...

väldans mycket telefonande på dig alltså :P Otippat mycket fikande med! Ni åker på lördag men ska ni på Bk på fredag? Jag kommer upp iaf! =) kraam!

6:24 PM  

Post a Comment

<< Home