Tuesday, October 10, 2006

Stressig vecka :(

Tisdag: Lämna DVD + mössa till bam efter jobbet, samt hämta min klocka. Sen hem och tvättid 17-21, samt måste städa hela lägenheten. Lyssna igenom en hög nya låtar samt bränna skivor tills fredag.

Onsdag: Extramöte med Combitech 16-18:30 efter jobbet. Sen hem o laga mat, och iväg till garaget och meka bruksbil och se vad det är för spindlar jag fått som inte passar, samt ställa ventiler, byta alla vätskor, meka sönder båda framdörrar och lägga listerna rätt, samt meka bort höger bakdörr och laga dörrmekanismen etc etc etc...

Torsdag: Konferens utanför Norrköping med start 16, dvs direkt efter jobbet. Sover över dit till fredag då konferensen fortsätter. Se till att festkillarna hämtar ljud och ljus av gurra...

Fredag: Konferens till 16, förhoppningsvis hemma till 17. Hem o byta om, ner till bussen vid frimis som går 18:30 till personalfesten för min förra avdelning där jag ska rigga ljus o ljud samt lira. Hem vid 1-2, förhoppningsvis hinner man rigga ner allt innan man måste dra....

Lördag: Låna nån sorts bil och ut till festplatsen igen o packa in allt o köra in det till lagret i Linköping. Sen ut till garaget och förhoppningsvis fixa det sista på bilen, om jag fått nya spindlar förståss tills dess... Måste försöka få ut en annons på den andra bilen i helgen, om den första är körklar dvs...

Ska också hinna med alla andra småsaker man gör under veckorna, mha typ inga pengar eftersom nästan hela lönen redan är slut...

*gråter*

0 Comments:

Post a Comment

<< Home