Friday, October 06, 2006

BK Club Session med Derb!

Ikväll blir det patti; BK Club Session som gästas av ingen mindre än Derb himself! Gamla minnen av In Africa och Derb kommer fram, det var länge sen jag var inne på hardhouse :) Hoppas iaf han kommer dra av lite hårdare stil, och hans egna nya version av Derbus.

Skönt att det äntligen är fredag, har vart en rätt seg vecka, med lite fritid eftersom det alltid har vart nått att göra. Gillar de sista timmarna på jobbet innan man tar helg, det liksom kommer nått sorts lugn och glädje över en :)

Har meckat mkt med nya bilen tillsammans me Tommy denna vecka. Nytt sportavgassystem är monterat (fick plocka loss krängningshämmaren för den tog emot överallt när nya avgaset var på). Skitsamma, har inte ens monterat ett krängningssystem på den andra civicen, och det funkar relativt bra ändå. Detta är ju trots allt en bruksbil, inte en busbil, eller? ;) Har även fått hem de nya drivaxlarna tillsammans med nya spindlar, som är monterade, samt monterat nya skivor och belägg bak, måste bara justera handbromsen så fort jag har luftat bromsarna. Kamremen är bytt samt sidolisten på ena dörren. Imorn måste jag justera ventilerna, montera nytt oljefilter samt fylla på med olja. Sätta på framskivor och nya OK samt belägg i fram, fylla på med bromsvätska och lufta skiten. Måste även byta huvudbromscylindern... Ska också fylla på kopplingsvätska och lufta, samma sak gäller kylaren, samt byta växellådsolja... Servovätskan skiter jag i, den ser rätt okej ut. Måste dock fippla tillrätta fönsterlisten på förarsidan, samt kolla varför höger bakdörr är fucked up och inte lirar alls. Rosten ska vi inte prata om, tror jag skiter i det denna höst och fixar det nästa sommar...

Som ni hör så har det vart en busy vecka :) Ska bli skönt att få slappa lite denna helg, fast först va det ju fest ja... ;D

Nästa vecka är nästan redan fullbokad, ugh... Måndag innebandy, tisdag tvätta o städa, onsdag kvällsmöte med Combitech, torsdag - fredag kurs utanför Nyköping, fredag kväll avdelningsfest med min förra avdelning, ska stå för ljud och ljus etc. Gratis mat is the shit :)

Nehe, nu orkar jag inte skriva mer! MER BÄRS! *Sugen* :)

//F

0 Comments:

Post a Comment

<< Home