Monday, October 30, 2006

Rolig helg!

DJing och isbitsutbyte, haha, helgen var innehållsrik :) Köpte nytt stooort duntäcke, påslakan, ett par nya kuddar etc i fredags, det va tokmysigt att sova i! Va på euro-partaj och lirade i fredags i Skyttecentrum, va jättekul, back2back med Bam ;) Euro är helt klart underskattat!

I lördags shoppade jag nya höstskor, ett par Puma, skitsnygga ;) Hittade även en ny bag, köpte nytt solkort och solade, o käka pastabuffé me danny, tommy och robban. Somnade direkt när jag kom hem på eftermiddagen, och tog mig upp seg som satan senare på kvällen för ytterligare en kvälls partaj! Packe med kollektiv drog en jävla massa folk, va skitkul! En förvånad Fresa bytte isbitar med helen, och vart lite ställd, haha, det är det inte många som lyckas med :D Good on'ya gumman! ;) Söndagen var ågrensdagen 2006, trodde seriöst jag inte skulle överleva den... Kollade på en ny lägenhet, men den kändes jätteliten trots sina 35kvm... Idag ville jag inte gå upp, funderade seriöst på att sjukanmäla mig o somna om, men envis som man är så sitter man här nu trots allt.

Tankar på att Dana lirar på Club Session nu på fredag, och att jag har innebandy efter jobbet, samt fika med Stina efteråt gör att jag iaf ser en liten ljusglimt i min just nu gråa och trista vardag...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home