Monday, May 21, 2007

Bilen såld

Kanske är dags att skriva ett nytt inlägg, det var ju ett tag sen ;)

Sålde min pärla i fredags, och jag pratar inte om Christine :P Känns lite tomt och ledsamt, men mitt intresse för bilen dog ut, och jag ville inte lägga mer pengar på henne, så det var lika bra att sälja och hoppas på att nya ägaren tar vid där jag slutade. Bilen gick iaf till en kille i Hondaklubben, så det är kul att den kommer vara kvar inom klubben, och jag tror den har fått ett bra nytt hem, och att han kommer fixa till den :)

Nu har jag kunnat betala av mitt person-banklån jag har, sagt upp min plats i vårt verkstadsgarage, och härnäst blir det en ny stor plasma-TV, så jag är rätt glad ändå :)

På söndag fyller jag år, så på lördag kommer jag ha lite parti och sen blir det Megadrive! Ska ringa in till hyresvärden i veckan och förvarna att det kanske kommer bli lite högljutt på lördag kväll, bara pga att grannen jämt gnäller till dem så fort det kommer minsta lilla ljud från min lägenhet. Gud vad jag önskar att de flyttar!

Helgen har vart skön, 4 dagars ledighet. För en gångs skull känner jag mig utvilad på måndagen, det va väldigt länge sen... Ikväll är det månadsmöte med företaget på stora hotellet i stan, skönt, slipper man laga käk ikväll ;)

Väntar på att netsuperstore ska svara på mitt mail om den 50" plasma-TV jag vill köpa av dem, den verkar vara restad, hoppas man inte behöver vänta hundra år...

Måste hitta en schyst TV-bänk med. Har hittat ett par stycken, men de är så jävla dyra... Lägger fan inte 7000:- på en simpel TV-bänk, noway! Köpte ett assnyggt vitrinskåp och sideboard i valnöt förra veckan, bra pris var det med, riktigt nöjd :) Lite små märken är det dock på sideboarden, ska maila in med bilder o klaga...

Hoppas ni är nöjda med att jag har uppdaterat bloggen nu, speciellt tjatmostrarna Helen och Martina :P

1 Comments:

Blogger Therese said...

Välkommen tillbaka till bloggen ;)

11:49 PM  

Post a Comment

<< Home