Monday, June 04, 2007

Kryssningshelg

Var iväg på Mondaybars Black & White kryssning hela helgen, och var riktigt skönt att få komma iväg lite och tänka på annat. Var inte alls på partyhumör när vi åkte i fredags, och det kändes helt fel när man kom ombord. Kände mig allmänt deppig och ingen lust att försöka vara glad och dricka sprit. Men var skönt med alla vänner ombord som man kunde prata med, och ni fick igång mig! Går liksom inte att vara nere med så roliga vänner :)

Det här var första kryssen tror jag som jag drack väldigt måttligt med sprit, blev mest vatten faktiskt. Det gjorde iofs att man kunde dansa mycket mer, och jag hade minst lika roligt ändå :) Men det som gjorde hela kryssen var utan tvekan Tommy, Danny och min pirat-outfit, var svårt att hålla sig för skratt, och kamerorna gick som värsta paparazzis ;)



Finns en underbar filmsnutt med på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=DSp4V6ZvmPs

Även Fresa försökte sig på en mixning ute på sundeck så att gurra kunde gå på toaletten. Det gick dock åt helvete, house sucks ;) Men det blev en snajsig bild!



Jag och Tommy var i land i Tallin under dagen med med våra kära vänner från Holland, Meg och Elisa och var allmänt flummiga, hade jättekul iaf och drack öl på torget!

Va lite tråkigt att Danny mådde dåligt hela andra dagen och natten... Den som vill se det filmmaterial vi filmade med Tommys kamera får komma hem till honom o se det. Finns mkt kul där, som en Alice-Jana som försöker sig på jumpstyle! :) Dannys ap-ryck äger dock, du är fan bäst gubbe! Skratta så jag fick ont i magen! ;)

Trodde jag skulle må mycket sämre av alla tankar på Christine, speciellt på sena nätterna och tidiga mornarna när man ser alla andra par hålla på i diverse vrår. Men det vart aldrig så illa som jag var rädd för att det skulle bli. Tänkte väldigt mycket på henne hela tiden, men det fanns mycket vänner att prata med när det kändes jobbigt, och som sagt, det är svårt att vara nere med det sällskap vi var :) Tack allihopa för att ni finns!!

Ska på stan och ta en fika med Martina imorn, det ska bli skönt, har massa mer jag behöver prata av mig om, och hon om någon tror jag förstår sig på situationen. Jag var tyvärr väldigt lik mot henne som jag vart mot Christine...

Club Session på fredag. Jag ska absolut gå, känns helt rätt. Samma människor som på kryssen gör att jag kommer må bra, det vet jag. Sen skulle jag ändå inte fixa att sitta hemma en sån kväll. Det är helt klart värst att vara ensam hemma. Känner mig bortglömd och ensammast i världen då, och allt runt omkring mig påminner mig om henne, vilket gör att jag bara gråter.

Avslutar med en bild tagen för 9 dagar sen från Eurofesten. Fresa gör förstås "hunden", som jag vet att hon avskyr. Men hon är ju så söt när hon blir sur så vem kan låta bli?

1 Comments:

Blogger - said...

Jag försökte mig inte på jumpstyle, jag ägde totalt i det! ;D

10:46 PM  

Post a Comment

<< Home