Thursday, June 21, 2007

DJing

Precis hemkommen från en fest jag spelat på. Gud vad jag avskyr att spela tjatiga radiodängor och gamla slitna rocklåtar :P

Spelade Danny - Tokyo, utan att fatta att det var DEN låten... Hatade den låten förut, nu har den blivit ett känslosamt minne. Blä, trodde nästan jag skulle vara tvungen att gå därifrån. Hade dock inte varit så snyggt; "DJen drar pga personligt känslosam låt". Spelade nog alla låtar vi spelade upp och ner i bilen till Åre. Då avskydde jag i stort sett dem alla. Idag är de minnen jag önskar jag hade uppskattat och njutit av mer då de utspelades.

I morgon ska jag göra ett jättejobbigt samtal. Jag vill inte, men jag vet att jag måste. För min egen skull...

Nu ska jag försöka sova. DHL kommer kl 8 imorn, jippi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home