Tuesday, June 12, 2007

Snart semester!

Igår var det måndag igen, vilket innebar jobba, i världens bästa väder, kul... Va lite att göra igår igen, men det borde dra igång idag eller imorn. Har fått världens pollenallergi-chock, och mina Citrizin hjälper verkligen inte ett skit :( Ska in till apoteket efter jobbet och försöka fixa nått bättre.

Åkte till Berg igen direkt efter jobbet med Danny och Sandra, va riktigt soft, och kände att jag behövde ett dopp och lite sol efter att ha suttit inne hela dagen. Överraskande nog va det riktigt varmt i vattnet! Det gick att vara i en längre stund, jämfört med i lördags, då man var ispinne efter 10 sekunder. Träffade Robban, Palle och co med.

Åkte in till stan och käkade på Pizza-fiket efteråt. Orkar inte laga mat när det är så här varmt, förstår inte hur Danny orkar stå o jobba i ett kök hela dagen med sån här värme, skulle smälta bort direkt!

Gick ut på en kvällspromenad efteråt med Tommy, Josef och Carro (eller de två senare orkade inte med vårt tempo, så de vände hemåt rätt snabbt, veklingar :P ). Var asskönt att gå på kvällen, alldeles lagom värme! Stötte på Jana och Gurra med.

Får se om mitt ljudsystem kommer idag, inte omöjligt då det skickades igår med DHL. Spelar inte så jättestor roll, har ingen lust att sitta inne och pilla med det just nu ändå. Ska sätta ut mina gamla högtalare och stereo på blocket idag hade jag tänkt, samt den gamla TV'n, fast den skänker jag nog bort :P

3 arbetsdagar till semester, ska bli sååå skönt även om det bara är en vecka! Drar till Holland på fredag. Hoppas kunna möte upp Meg samma dag i Amsterdam, hon ville det, och det vore kul. Prata kryssningsminnen, vilket påminner mig om att jag ska kolla igenom hennes bilder.

Till midsommar blir det Öland, och tälta på flashens sommarstugegräsmatta utanför Bornholm! Vart hos gurra o jana nu två år i rad, ska bli kul att komma bort och göra något annat. Blir nog Öland vecka 28 med, vi får se. Tylösand vecka 29, den här sommaren ska jag med, om det bara är fint väder! Ayia Napa vecka 34 med grabbarna, ska bli riktigt kul. Hela semestern uppbokad på saker, känns kul att veta att man ska göra något vettigt av den, vill inte sitta hemma...

Nu blir det frukost!

Jäklar, höll ju på att glömma en rolig nyhet för alla er Kyle XY-fan! Säsong 2 hade premiär i USA inatt, så nu är det bara att tanka hem avsnittet :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home