Thursday, June 14, 2007

Sista dagen!!

YES, äntligen sista dagen, sen 10 dagars välförtjänt semester!! Imorn bär det av till Holland över helgen, ska bli skitkul! Önskar bara att vädret blir bra *håller tummarna* Ändå tråkiga är att Danny inte ska med, riktigt tråkigt, blir inte riktigt det samma utan han. Men men, vi drar ju till Öland nästa torsdag tillsammans, och det ska bli jävla najs! :D Och David, vet att du läser detta, du ska fan i mig med pallra dig dit! Vi gör en Grebbestad igen, ELLER INTE ;)

Igår kom DHL med högtalarna, trodde jag... Det fanns bara två högtalare i kollit. Ringde upp Hallbäcks och tjejen jag pratade med bad om ursäkt och förklarade att hon hade klantat till det, jättebra... Så de resterande två samt centern skickas idag, så jag har nog dem på måndag. Den som väntar på nått gott... Fick iaf även förstärkaren igår, och vilken jävla bjässe! Grejerna passar klockrent in i vardagsrummet, önskar bara att jag hade köpt en lite längre tv-bänk.

Yrande runt lite på stan igår på lunchen, försökte få fatt på en vit Lyle & Scott piké-tröja, men det verkar vara omöjligt i min storlek. Så la bud på en på tradera igår, får se hur det går. Var även ute och sprang i Ryd med Tommy och en jobbarpolare till han, va skönt, trots att pollenallergin är elak mot mig *snyft* Verkar dock som medicinen gör vad den ska, för det är bättre idag, förutom att jag har lite ont i halsen nu med.

Var och fikade med Danny på kvällen, och fyllde i körkortsblanketter, ÄNTLIGEN :) Så nu ska gubben få körkort, ska bli kul att vara körkortshandledare *känner sig stolt* ;) Hoppas han inte kraschar bilen bara, mohahaha :P

Just det, Martina lovade med igår att fixa min hardstyle-tshirt jag köpte på InQontrol, för den sitter som en jävla te-påse vid midjan :P Tack gumman!

Ikväll ska jag och Tommy på dansuppvisning, japp, ni hörde rätt :) Carro och Matilda mfl ska visa upp sin korreografi i Lambo-centrum vid 19-tiden, so be there, ska bli kul att se =)

Nu blir det frukost, chips och hej!

2 Comments:

Blogger Helena said...

Hej!
Kan jag få kika på din avr-340? Vad tycker du om den? Funderar ju på att köpa en men känns konstigt utan att ha tittat på den.

9:59 AM  
Blogger Therese said...

Var riktigt kul att träffa dig med förra helgen jue! Blir så sällan nu för tiden =/
Ta hand om dig så får vi styra upp nått i Lkpg nån helg, jag börjar jobba imorrn :( buuh!

Kramar

11:21 AM  

Post a Comment

<< Home