Monday, June 25, 2007

Midsommar!

Hade nog den roligaste midsommaren någonsin hittills!! Var hur kul som helst, ville inte åka hem i söndags :D Jag, Tommy och Danny äger ihop! ;D Min bil heter förresten numera BIILLIIII, och härstammar från IKEA, hahahaha ;D;D

Orkar inte skriva ner allt vi gjort, det skulle förmodligen ta halva dagen :P Hade världens flax att få tag på tältplats på Grönhag, eller var det Gröndal? Haha, tror inte det var någon som kunde skilja dem åt ändå :P Bilkö genom hela Öland, nästa gång åker vi mycket tidigare på torsdagen! Körde rally genom småvägarna för att flytta tältet och komma undan biltrafiken, tack Madde, utan dig hade det här aldrig gått! :D Satte upp tältet nångång på natten typ 1, såg inte ett skit, men kändes som halva campingen skulle hjälpa till o få upp grejerna :)

Sen vart det parttiii resten av helgen. Lite för mkt för Tommy som skär upp vaden på midsommarafton, och får åka taxi in till akuten i Bornholm efter nästan ha svimmat på morgonen ;)

Låg och sola och drack bärs hela lördagen på stranden, och bada i världens kallaste vatten! Somnade på stranden i nån timme med Danny, så har bränt axlarna, aj :P

Tack för en skitkul midsommar! Tommy, Danny, Carro a.k.a Electrolux, "Martina" a.k.a Cylinda :P, Fredde, Madde, David x2 (synd att du inte ville stanna mer än en natt, det var apkul resten av helgen :) ).

Och inte minst, tack BIILLIII för roligaste söndagen någonsin!! Har fortfarande kramp i magen av allt skrattande! Danny äger, hahahaha ;D

Just det, anonym som skrev en kommentar på förra posten, du kan vara lugn, gamla Fresa is no more, eller jo, det bästa av han kommer förståss finnas kvar, som fest-fresa, det kommer jag aldrig sluta med ;) Men känslor kommer jag fortsätta prata om, känns inte så svårt längre, och det ger så jäkla mycket, inte minst för en själv. Samt att man kommer så mkt närmre alla sina vänner! Känns faktiskt skitbra :)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Härligt att höra att det blev bättre drag efter att jag stuckit :) Hade en minst sagt störd hemresa faktiskt. För det första gick det aldrig nåt tåg från Kalmar trots att SJ:s datorsystem påstod det. Jag lyckades dessutom köpa biljett till detta tåg som inte avgick! Sen försökte SJ skicka mig med två bussar och tåg via Halmstad till Göteborg. Men busslinjen från Kalmar som de hänvisade till fanns inte över huvud taget. Snacka om vrickat. Det slutade med en taxiresa från Kalmar till Halmstad på 4500 spänn! Stört var ordet... Men hem kom jag :) Ha det gött så hörs och ses vi!

2:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag är lite impan av mig själv att jag kunde vara katläsare kl ett på natten i det mörker o en halv "belgisk-Box" i magen .. hahah men ni fick plats o alla blev glada :D Nästa år är redan bokad !!!! / Madde Lilja

9:16 PM  

Post a Comment

<< Home