Wednesday, June 27, 2007

Gamla klassiker

Ni som följer min blogg kanske minns att jag hade en liten nostalgisk tripp i musikvärlden för ett tag sen (se Nostalgitripp från förrförra veckan). Igår fick jag hem singeln jag letat efter sååå många år!

Kom också på att jag hade missat att nämna en 4e nostalgisk ballad-klassiker från tidigt 90-tal som även den är en favorit; Scorpions - Wind of Change.


Så det fick bli en mini-nostalgitripp igår kväll med! Det är kul att man har så mkt minnen till så många olika låtar, det är ungefär som ett ljudande fotoalbum.


Oh - you can't tell me it's not worth tryin' for
I can't help it - there's nothin' I want more
I would fight for you - I'd lie for you
Walk the wire for you - ya I'd die for you


Fick f.ö. sålt mina gamla MGR-högtalare igår, så nu finns det massa mer plats i lägenheten plötsligt! Fick även sålt min gamla 19" CRT-skärm, tro det eller ej :D Nu är det bara gamla stereon kvar som ska bort.

Satt och tänkte på en annan sak igår, och det är hur jävla pluffsig man blir så fort man hamnar i ett förhållande. Insåg att mina magmuskler har dykt upp igen nu för typ första gången sen i höstas :) Har ändå inte tränat mage något vidare mycket, men har börjat äta mycket bättre mat igen, och näst intill aldrig godis, kakor, chips osv. På request kanske jag lägger upp en bild, eller hum, kanske inte ;)

Nu är det fika, skriver kanske mer sen! Puss o hej!

Eller vänta, kom precis på en sak till. Diskuterats massa på TC i en tråd huruvida viktigt det är att ens parter är bra på att kyssas, vilket jag absolut tycker det är. Insåg dock hur jäkla mycket jag vill kyssas typ NU! En sån där kyss som får det att pirra i hela magen, ni vet säkert vad jag menar. Synd att man inte kan haffa nån på stan bara lite sådär spontant för ett kysskalas :) Få se vad helgen kan leda till!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home