Tuesday, June 26, 2007

En vanlig dag

Hände verkligen inte mkt värt att skriva något om igår, en typisk vanlig dag mao! Köpte ett par nya Adidas-skor, asasnygga, och framförallt vita jämfört med mina andra som börjar bli slitna, trots att de inte är mkt mer än en månad gamla. Beställde en massa nya hifi-kablar till hemmabiosystemet med.

Va och fikade och käkade med boysen efteråt @ Georges och gamla Steves, va najs som fan! Va mängder av fina flickor ute igår, mjäs, mkt dreggel ;) Bara en vecka kvar, sen ska jag och Danny på lärarkurs för hans körkort, så jag officiellt blir körhandledare! Haha, ska bli skitkul! Jag och Danny och en bunt 90-91'or med föräldrar :D

Snackade en massa om hur bra midsommarhelgen var, och mindes tillbaks. Fick tillbaka lite ölsug, så risken är stor att det blir nån bärs på stan i veckan om vädret är schyst :) Polisen i Borgholm hade ringt Tommy under dagen och berättat att de fått in hans etui, med alla kort och t.o.m. pengarna kvar! Visar på att det faktiskt finns ärliga människor kvar i denna värld. Tur för honom, slipper han spärra VISA-kortet för 3e eller 4e gången eller vad det skulle bli, inom den senaste månaden ;)

Verkar förresten bli många som ska med till Tylösand v29, ska bli skitkul! Hoppas bara det är schyst väder...

Känns rätt okey annars. Känner mig lite ensam på kvällarna när man kommer hem, speciellt när man ska sova. Kan inte somna med dörren stängd längre, det är så tyst då. Dörren måste vara öppen så man hör datorn surra, känns mindre ensamt då. Precis som old times när man bodde i 1or.

5 Comments:

Blogger BrandonWalsh said...

HA HA HA HA HA HA!
Jag ska med till Tylösand din lille djävel! :D
Kram.

9:36 AM  
Blogger Helena said...

eftersom du ändå är igång; du har inte lust att vara handledare åt en till? ;D Jag bjur på bärs! ;D

10:48 AM  
Blogger Fresa said...

helena: hehe, tror det räcker med en, måste ju hinna köra med båda isf med, och det tror jag inte jag gör :( Isf när han är klar :)

6:10 PM  
Blogger Therese said...

Fresa flytta till Jkpg och bli min körhandledare med! :D Jag tror att jag är aaaaaaaaaasbra på att köra bil egentligen så det tar nog inte så lång tid o jag lovar att inte krocka din bil :P

12:17 AM  
Blogger Fresa said...

kanske ska öppna bilskola? ;)

8:12 AM  

Post a Comment

<< Home