Saturday, July 07, 2007

Tradera is the shit!

Vann auktionen igår, 205:- för en lacoste piké, rätt okej pris med tanke på att de kostar 500:- ute i butik ;)

Hämtade CK kallingarna igår, fick de för 66:-, ganska okey ;) Han sa att han hade många fler, så det var bara att höra av sig om jag var intresserad. Ska prova de jag köpte, sen får vi se, det är ju inte direkt dyrt så det blir säkert fler :) Smidigt när han bor på samma gata med!

Va hos Tommy igår och drack bärs (mina Mariestads export, åååå, dreggel!) och lirade xbox. Usch, jag är så JÄVLA dålig förlorare att jag börjar skrika på folk när jag tycker att de inte gör sitt bästa! Så spela med mig på egen risk, jag menar inget illa egentligen :) Är man född vinnare så är man liksom ;)

Drog till Oskar och Packe sen, va rätt mycket folk där, så vart kul! Sa till Danny att sätta sig bredvid mig i soffan, mitt emellan mig och en tjej. Sen vart han upptagen resten av kvällen, kan jag gissa på iaf, för jag såg honom inte mer ;)

Vi andra hamnade på Platens, och det var väl sådär. Inte riktigt min grej, tycker de spelar så jäkla kass musik där... Träffade lite andra kompisar och så, så i det hela taget vart det rätt okey ändå. När man inte dansar så brukar det dock bli lite för mycket bärs, och den här gången insåg man t.o.m. att det höll på att bli för mycket. Det är en rätt underlig känsla när man står där och inser att man håller på att bli jättefull :) Tog en kebabrulle på vägen hem, och slocknade rätt snabbt väl hemma. Vart asabakis idag när jag vaknade, men efter en kopp kaffe börjar det ordna upp sig. Snart parti igen, tror på den här kvällen! :D

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haha jag drack min sista drink hemma hos robert kl 4.. det tyckte inte kroppen om.. blidde lite efterfest med honom, johan, storken å milla. sååååå onödigt:P

ses ikväll gullunge;) moahaha;)

4:28 PM  

Post a Comment

<< Home