Friday, July 06, 2007

Kläd-freak!

Ja, jag är ett kläd-freak trots att jag är kille! Beställde två snygga kavajer idag, de va asabilliga så jag va tvungen att ha dem :) Beställde även 3 nya t-shirtar, en ny peak-keps, 4 vristband samt en assnygg kortärmad polo-tröja med dragkedja för halsen av märke Frank Dandy som jag velat ha länge, och nu fick jag den för halva priset :)

La även bud på en vit lacoste piké igår på tradera, få se om jag håvar in den med. Skulle iofs hellre vilja ha en ljusblå när jag tänker efter, såg att det fanns en sån auktion med så kanske köper den med till rätt pris :)

Ska hämta mina nya CK boxer idag, 77:-, helt okey pris ;) Hämtade ut Tommy Hilfiger boxern igår, och den satt som ett smäck! Gillar dock inte riktigt att det är "långa" ben (knit boxer) på den, gillar korta mer... Men men, jag är nöjd ändå! De ska jag ha i helgen :)

Ikväll blir det bärs hos Tommy o lira lite xbox, o sen blir det förmodligen Platens. Är såååå sugen på öl så det finns inte. Hoppas vädret håller i sig! Finns inget bättre än att dricka en kall i solen på kvällen, helt underbart!

Nu börjar snart semestern... Idag mår jag bra :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home