Friday, July 27, 2007

Mina favoritparfymer

Parfymflaskorna hemma i skåpet börjar bli tomma, så det var dags att köpa nytt. Beställde precis hem mina två favoritparfymer från nätet (är ju mkt billigare än att köpa i butik).

Min no1 parfym som jag verkligen älskar är Diesel's Zero+, så underbart god sötaktig doft! Me like :D Har inte haft den på flera år, så nu är det hög tid att köpa en flaska igen :)


Min andra favoritparfym är Ralph Laurent's klassiker Polo Sport, it's niiiiice :D Har inte haft denna på flera år med... Den gör mig säkert minst 10 år yngre, hoppas jag på iaf ;)

Egentligen borde jag hålla i pengarna, det händer MYCKET denna kommande månad med som man ska iväg på. Jaja, nu är det försent att ångra sig, VISA is the shit ;)

Krascha min kaffekanna i golvet i förrgår med, så där går det åt mer pengar. Tur det inte drabbar en fattig :P Vart jätteförvånad när jag surfa in på Clas Ohlsons hemsida och insåg att de hade hur mkt reservdelar och tillbehör som helst till precis allt möjligt även min kanna (trots att de inte ens säljer Krups espresso- och kaffemaskiner!) 235:- kosta en ny kanna, jävla dyrt för en liten glaskanna, men vad ska man göra. Kaffebegäret lär vara högt i helgen utan den där, blir att köra på espresso och latte, eller varför inte bygga en egen kaffekanna och tejpa upp droppskyddet med eltejp! Tur man är ingenjör och kan de här grejerna ;)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Clinique-Happy ska du köpa nästa gång :p

1:07 PM  

Post a Comment

<< Home