Saturday, July 14, 2007

BILLIII IS ALIVE!

Okey, en sjukt snabb o kort sammanfattning av senaste veckan, o jag ska försöka hålla det väldigt kort, trots att det har hänt sjukt mkt saker :)

Söndags: Drog till öland på kvällen, va i Borgholm vid 23-tiden. Blir tipsad av madde att Strand Hotell har sjukt ös på söndagar o halva priset i baren, så vi förfestar en timme i bilen. In på Strand, o det är SJUKT mkt folk! Massa parti mao :) Orka inte bry oss om camping, eller hann snarare inte, så sov i bilen den natten.

Måndag: Galet bakis, men hittar campingen, Kappeludden, mitt i Borgholm! In till stan för att köpa mer bärs samt en DA-omvandlare (dock funka inte Billis ciguttag så den vart onödig) och käka etc. Kvällen består av förfest i en matlagningsstuga, o sen ut på Nordens största Harrys. Va riktigt kul! :D

Tisdag: Lika bakis som igår, men vaknar upp med att jag sovit på min arm (vilket inte är märkvärdigt eftersom jag sovit på min arm i hela mitt liv). Den är avdomnad, precis som den kan va ibland, men den vaknar aldrig upp ordentligt. Tänker att det går väl över, så fortsätter dagen med att bada i Borgholms badhus, men utomhuspool, bubbelpool o bastu, soft som fan, o bra mot baksmällan ;) Party på kvällen, samma förfest som igår, men får sällskap av två MILF's varav Tommy hånglar upp den yngsta (som förståss är äldre än mig) ;) Hamnar på Strand Hotell igen, dock inte lika bra drag som i söndags...

Onsdag: Handen är lika halvt bortdomnad, har begränsad rörelse i den (kan inte flexa fingrarna uppåt eller sära på dem ordentligt, samt har väldigt bekränsad styrka i handen). Börjar bli orolig så försöker få tag på en läkare i Kalmar som kan kolla på den, men helt omöjligt. Beger oss mot Sthlm, eftersom vi har fått gratisbiljetter till GK o nån trancefest. Vid Västervik börjar Billi bluddra och visa felkod 9, som jag inte har nån aning vad den innebär just då. Misstänker tändningssystemet, men vet inte vad som är fel. Bilen låter som vanligt, så vi chansar på att bege oss mot Linköping. Väl i Linköping kastar vi in smutstvätt o hämtar lite nya prylar o beger oss mot sthlm, efter att ha besökt vårdcentralen och de bekräftade att jag klämt en nerv i handen, och att det kan ta tid innan den läker helt. Fresa och otur. Får en stödpryl för handleden, och sen drar vi! Bilen SKA hålla! Och det gör den! Hamnar hoss Tess på förfest, o Fresa kör med rejv-bratstilen inne på GK, vida brallor, Lyle&Scott piké o svart slips, toksnyggt! ;) Jävligt rolig kväll, träffa massa gamla kompisar jag inte sett på länge, samt en hög nya :) Jag och Tommy sover hos Tess på natten.


Torsdag: Vaknar upp i ett regnigt sthlm, och beger oss hemåt. Hemma i Linköping håller bilen på att braka ihop helt när jag åker på undersökning för handen på US. Får ytterligare en krage för handleden, men det kan tydligen ta tid innan den är helt läkt, usch :(
Felkod 9 innebar cylindersensorn i fördelaren. Fördelaren är helt paj, massa järnspån och helt trög och seg rotor. Blir fest i Linköping med Tommys syrra o vänner, samt några till. Hamnar på Harrys och Platå, och blir nog min sämsta utekväll i Linköping hittills. Jag HATAR den här stan! Har stora planer på att flytta härifrån, drar dem när och om de blir verklighet :)

Fredag: Hittat en ny fördelare med glappande lager, men tar den ändå, och byter lager. Massa meck på kvällen på parkeringen, och efter att ha lyckats få fel offset på lagret, får vi igång Billi igen! Så jävla glad! Imorn drar vi till Göteborg! Blir parti o möte upp massa gamla polare :) Sover hos Sabine tror jag, om inte David är schyst o lånar ut lite golv (han bor närmre centrum) ;) Synd att ni ska vandra på söndag, vore kul att dra med er ut på äventyr i Göteborgs klubbliv ;D

Mer än så har vi inte planerat! Lirade xbox idag med och drack bärs, 8e dagen i rad ;)

Så hejdå, hörs nästa söndag eller nått, vem vet ;D

F.ö. äger 70talshumor samt Totte!

Jag har en kompis, som har en kärring som är så jädra ful att när hon går in i vedbon, då går sågbocken ut!

Nu hittar Totte två sprayburkar i den orangea lådan. - Kom så bombar vi Tensta, säger han till Malin, och kapar en buss med en stilettkniv!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home