Monday, July 30, 2007

En vanlig helg i Linköping

I fredags bar det iväg till landet och fest i en folkets park nånstans, jag minns inte vad det hette. Mitt ute i ingenstans var det iaf, men va mkt folk, så jag hade kul! Shejkade loss på dansrotundan till precis allt, och vart lite hes i halsen efter allt sjungandes :D Kvällen började inte så bra dock, med krashade ölflaskor i woberts bil...

Åkte hem med Esa runt midnatt, men jag och gurra tyckte inte kvällen va slut, utan gick hem till mig o shotade och drog ut på platens. Träffade Linda mfl, det va länge sen!

Lördag sov jag för länge, kom inte upp förrens vid 13. Stressade som en dåre, in i duschen o sen käka nått för att till sist möta upp Tommy på stan och köpa present till Paco som fyllde år. Blev ett presentkort på Jack&Jones, smidigt ;) Köpte lassange och drog hem till mig och käkade och softade lite efteråt, och gick sen o lirade NHL hos Tommy. Gurra och Sebbe kom över med, sen stack vi till Pacos "nya" lägenhet i Hejdegården. Kände inte så många som var där, men några gamla rävar träffade man. Fick en grogg över halva mig av en yr kvinna som inte kunde hålla i sitt plastglas, men jag skrattade mest och pikade henne resten av kvällen för det ;)

Jag och Tommy drog till BK senare på kvällen, och mötte upp bl.a. Danny. Vart en rätt kul kväll i det hela tagna, en rätt typisk Linköpingshelg. Hade filmkväll i Söndags, såg Dead Silence, Evan Almighty och 1408. De va rätt okey allihop... Nu är iaf TV'n invigd på riktigt med t.o.m. HD-film! Va kanske på tiden med tanke på att jag har haft den i 2,5 månad :)

Blir kanske Sthlm ikväll om Vican mår bättre. Hoppas, vore kul, trots att jag ska upp tidigt imorn och jobba :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home