Tuesday, July 31, 2007

Alldeles för trött

Blev inget sthlm igår, Vican lät riktigt dålig i telefonen, så det får bli nån annan gång! Jag och gurra drog till wobert istället som hade fest. Bärs och Guitar Hero på playstation. Behöver jag informera att jag ÄGDE? Jag vill tro det iaf ;) Va hemma runt 2-tiden, lagom rund om fötterna. Upp 6:45, lagom trött i huvet... Det här kommer bli en lååång dag, tur det finns kaffe.

Fick reda på fler folk igår som precis gjort slut, alltså vad är det här?! Gör alla slut på sommaren? Kanske inte är en så bra årstid trots allt... Iofs är det kul att folk runt omkring en är singlar när man själv är det. Folk blir så mkt roligare :) Ja, de flesta i förhållande blir TRÅKIGA, iaf i en singels ögon, inklusive mig själv kan jag tycka ibland.

Äh, något roligare var iaf att jag köpte 4 par nya boxer igår igen. 3 par CK och ett par D&G, 300:- sammanlagt, helt okey pris :) Jag får aldrig nog! Vem vet, kanske får just DU se dem in action, mohaha ;D

Usch, jag vill sova! God natt! *somnar på tangentbordet*

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bra start

7:16 PM  

Post a Comment

<< Home