Wednesday, September 26, 2007

I-landsproblem no1

MSN Messenger har fuckat ur totalt på jobbdatorn! Får köra via RDC där hemma, vilket laggar apa pga endast 1Mbit upp. Sen ser jag inte när någon vill något om jag inte har remoten öppnad. Ack, varför ska jag ha sådana här problem för? :P

F.ö. vann Hannes mitt sällskap på lördag och hemmamatchen i Cloetta Center. Grattis gubben! ;)

Mår bättre idag igen mkt tack vare en konversation på MSN igår kväll med C. Saknar dig väldigt mycket, och jag vet att jag kan säga det hur många ggr som helst utan att orden någonsin får mindre betydelse.

Saknar verkligen att ha någon liggandes bredvid mig när jag ska sova. Någon jag vet tycker om mig väldigt mycket, och som jag tycker om minst lika mycket. Det är jätteensamt och ledsamt att gå till sängs själv och jag tänker på hur det var för inte så länge sen. Det bra då, definitivt inte det dåliga, det vill jag operera ur hjärnan och önska bort att det aldrig hänt. Att krypa upp bredvid henne under täcket och känna hennes varma kropp emot min är den bästa känslan som finns i hela världen, det är jag övertygad om. När hon vänder sig om och lägger sin arm omkring min kropp och man ligger så nära hennes mun att man kan känna hennes varma andedräkt mot sitt ansikte. Tryggare än så kan man inte bli. Ilningarna genom hela kroppen. Det underbaraste som finns. Jag saknar. Jag vill.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

:( Som jag sa igår så känner jag ungefär likadant... fast jag saknar ingen speciell människa.
Saknar att ha "någon" bara... Jag hoppas att den personen kommer till mig snart, den personen som jag kommer tycka om lika mycket som han tycker om mig!
Och då kanske man får känna det där igen?
*kram på dig söto*

9:17 AM  
Blogger Elliz said...

Det bor visst en lite romantiker i Fresa :)
Tänk om alla killar kunde visa den sidan lite då och då..

9:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Http://www.ebuddy.com :)

1:05 PM  

Post a Comment

<< Home