Tuesday, September 25, 2007

Drömmar som påverkar ens välbefinnande

Hatar när jag ska drömma om saker som får mig att må dåligt. Varför ska ens undermedvetna alltid plocka fram saker som man gömt undan av en anledning? Mådde urkasst imorse pga vad jag drömde, och kommer ha ångesttankar om det hela dan, jag vet det. WHY?! Är så avundsjuk på folk som säger att de aldrig minns vad de drömmer, var glada för det! Det är konstigt hur en dröm kan påverka ens dag så pass starkt. Har ingen lust att berätta om den, så jag trycker tillbaka den ner i det undermedvetna och hoppas den blir mer gömd den här gången. Är så jävla TRRRÖÖTTTT på att må så här!! Det går verkligen inte över... Saknar någon att älska, någon att krama, någon att krypa ned bredvid. Jag saknar _dig_...

Det är skönt att ha annat att tänka på just nu. Ju mer upptagen jag är, ju mindre hinner jag känna efter hur jag egentligen mår. Håller på och leta lägenhet för fullt i Stockholm, men det är ju helt sjukt svårt. Har fått hyra ett rum hemma hos Jimmy i hans 3a i Tumba till en början med iaf, ska bli riktigt kul!! Verkar som en helschyst kille, trots att jag bara träffat honom en sväng på senaste kryssen. Tack Jennysen för tipset!! Du är bäst! :) Kommer förmodligen bli en jävla massa pendlande, för känner jag min branch rätt kommer jag jobba i norra Stockholm runt Kista-området och det är lätt en timme bort med pendeln exkl. transport till och från stationerna. Jaja, förhoppningsvis kan man jobba mkt på distans och under transportsträckorna. Lappy och 3G-uppkoppling is the shit!

Ska bli skitkul att flytta härifrån iaf. Jag hoppas det kan lugna mina känslor lite och få fokus på annat i livet. Behöver komma bort härifrån från alla jobbiga minnen som etsat sig fast. Ska bli skitkul att bli inneboende, har faktiskt saknat att bo med någon och ha folk runt omkring mig. Är så less på att bo ensam!

Kommer flytta upp all elektronik jag har hemma, samt mitt vitrinskåp och stereobänk. Resten ska magasineras, och jag tror det får bli i Linköping, det är nog förmodligen mycket billigare än i Stockholm. Knappt en månad kvar...

Helgen som gått tillbringades i Götet, jag, Wobert och Gurra. Calle hade fixat en lånelägenhet i hans området på Hissingen, skitsoft och asbilligt; 100:-/dygn :D Det lär vi göra om igen :) Bästa med resan var nog dock att få träffa Sofie och Rebbe igen, känns som det var hur länge sen som helst... Förfestade i nån lokal i Däckas område, va soft! Massa sprit och det där förbannade kortspelet ;) Gick ut o hamnade på Kompaniet på Kungsgatan senare. Var toklite folk, så var väl sådär... Men sällskapet gjorde kvällen :)

På lördagen var jag, Robert, Gurra, Calle och Anna inne på Nordstan för att käka och köpa present till Sofie som fyllde år. På kvällen var vi hemma hos Sofie på födelsedagsfest, alla utan Anna, och så var min gamla polare David med också! Var kul att se dig igen, sist var väl midsommar? :) Synd att min äldsta polare Peter inte kunde vara med också.

Käkade gott hos Sofie. Hennes pappa hade lagat nån Afrikansk köttgryta som var skitgod! Efteråt hamnade vi på Boulevard på Avenyn. 5 våningar med dansgolv och barer om vart annat. Hade aldrig vart där förr, och synd var väl det, för det var ett riktigt roligt ställe! Gratis kom vi in allihopa med :D Efteråt hamnade vi på efterfest hos David som bor på Heden. 4 tjejer från Norrland hängde med, vem var det egentligen som raggade med dem? Hahaha :P Toktrött somnade jag i soffan efter en halv drink! Tog taxi hem runt 6-tiden o lämnade David ensam med tjejerna. Vad hände sen egentligen? ;)

Hade en riktigt rolig helg, och jag hoppas ni kommer upp hit till den 5e så är det vår tur att visa vad Linköping går för! Tur att det är club session, annars hade det nog inte vart mkt att visa :P

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Låter som du haft en toppenhelg! :)
Å d e alltid kul att höra att man är bäst, även om det bara är för ett ögonblick.. *haha*
Nej då! Men nu blir du inte av med mej! *hihi*
Ska försöka komma ner den 5:e, men först måste jag kolla så pengarna räcker!
*kram på dig*

5:30 PM  

Post a Comment

<< Home