Thursday, September 13, 2007

Känslor

Varför ska jag känna så mycket? Vart stänger man av?

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

KLICK

11:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nått man måste lära sig.. Sa jag att det är lätt? Isf ljög jag. Ju fler gånger man misslyckas dessto bättre blir man på att ta hand om sitt inre kaos. Konsten tror jag är att lära sig att se sina egna "misslyckanden" som framsteg i den personliga utvecklingen istället. Eller? Vända det till något positvit. Sen spelare det inte någon större roll om det är ett praktiskt eller emotionellt problem som ens ego får brottas med.

2:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det jobbiga är att det inte finns någon on/off-knapp. Det enda man kan göra är att se förbi det, och med tiden finna någon annan som är värd känslorna.
Att leta är inget alternativ, men att öppna ögonen för nya alternativ...
Det är mitt råd iaf!
Lycka till söto!

6:39 PM  

Post a Comment

<< Home