Thursday, September 27, 2007

Drömmar...

Drömde inatt igen, en sån där dröm man önskar att man inte någonsin vaknar upp ur. Den handlade om kyssar och hamburgare. Minnen... Det kändes så otroligt verkligt, ni vet säkert vad jag menar. Sen ringer klockan, mitt i drömmen... Knappt 6 timmar inatt heller, jag måste lägga mig tidigare! Avskyr att gå och lägga mig ensam, sitter hellre uppe någon timme extra för att dra ut på det så länge som möjligt.

Förutom all annan rent ut sagt olidlig saknad, saknar jag även Danny mycket. Du skulle ju ringa i fredags, snabben! Så fort du lessnat på Oslo kommer du upp till Stockholm direkt! Vi har ju snackat om det så många gånger, så nu kör vi! Kollektiv! ;) Sturekompaniet får akta sig, är hög tid att några kör sidesteps-steg på baren där! ;D

F.ö. är det kul att min syrra och hennes kompis verkar komma upp till min flyttfest! Tjata på brorsan med :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home