Tuesday, October 23, 2007

Pigg, how come?

Vaknade oförskämt pigg imorse strax innan 6 och kunde inte somna om. Varje morgon känns det som det saknas någonting... Jobbig känsla som inte vill försvinna.

Har inte mycket att berätta annars...

Fast nu blev jag glad, för jag blev precis bjuden på hockey ikväll av min kollega :D LHC - Mora, blir min sista hemmamatch live på förmodligen ett bra tag... Hoppas den blir bättre än den livlösa matchen i lördags borta. Vad små saker i vardagen kan få en så snabbt på bra humör igen :)

Kan också berätta att jag fått mitt nya jobbnummer. Kommer inte dela ut det om inte någon jättegärna vill ha det, ni lär märka när jag använder det :) F.ö. väntar min nya ap-heta telefon på mig på kontoret, en Samsung SGH-U700!


3G - HSDPA (turbo-3G)
3.2 Megapixel-kamera med fotolampa o 4ggr zoom
2.22" skärm
Kompatibel med mp3, WAV, MPEG4 etc
86g
12mm tjock
MicroSD-minne
Touchknappar på displayen



PORR!! Samsung SGH-U700

Igår hjälpte Jenny mig att packa ner en massa prylar jag ska ha med mig på lördag, samt en massa saker jag ska magasinera. SHIT va mycket skit jag har som jag kunde kasta! Hur många kartonger som helst med skräp. Jag är en samlare av högsta kaliber! Hittade även massa saker med emotionellt värde. Vad gör man med sånt? Vet att det bara kommer att ligga och skräpa på nån vind, men jag KAN inte kasta det... Känns hur fel som helst.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

åh heet mobil men du får nog kedja fast den i dig nån stans :P så du inte tappar den menar ja ;) tihi

11:30 AM  

Post a Comment

<< Home