Monday, October 22, 2007

Eurofest + utflyttningsfest

Har vart en hektisk helg med lite väl mycket fest kan man tycka så här efteråt.

Började med eurofest i fredags, där jag tänkte ta det väldigt lugnt med festandet, och det höll under förfesten iaf. Var mycket folk hos gurra innan, var kul! Jättekö utanför blue heaven när man kommer dit, mindre kul och partydödare... Väl inne får jag en överraskning som får mig att bli jättelåg, nedstämd och tillbakadragen, sukki as hell, hade jag vart förberedd så hade det vart lättare... Gurra var med nedstämd så efter massa snack går vi in på drickat, hårt. Var nog lika bra, jag hade inte kul ändå.

Enda bra med fredagen var att Danne erbjöd sig att ställa upp med bil och flytthjälp till helgen, tack :)

På lördagen fikade jag med Martina och Sarah på steves, det var kul! Sarah var flera flera år sen jag såg sen sist. Blir förhoppningsvis oftare nu när man flyttar till Stockholm, eller hur? :)

På kvällen har jag min officiella utflyttningsfest, som vart jättelyckad! Jag hade verkligen skitkul! :D Tack allihopa för att ni kom och visade att jag inte lämnar den här stan utan en sjuhelvetes brakfest ;) Grannarna var inte nöjda, men vem bryr sig!

Christine dök upp, men det var inte så farligt då jag vart förberedd och hade fullt upp med att hålla koll på folk. Synd att det är så sjukt jättestelt mellan oss. Tror inte det finns så mycket man kan göra åt det heller, det kommer bli bättre med tiden, det vet jag.

Lite bilder från festen:

EXTRRRAAA mycket bål, PERFEKT!

Syrran med kompisen Therese kom hela vägen från Falköping, jätteroligt att se dig :)

Det bjöds även på konster, som triss i spagat!

Tere och Marcus dök även upp från Jönköping, det var inte igår :)

T.o.m. Josef och Anna-Karin var där, han som aldrig har en ledig stund :)

Mingel i köket!

Extra nöjd Fresa har fått en öl i utflyttningspresent!

Finbesök från kollektivet

Alla ska va med!

Alla bilder finns här: Fresas utflyttningsfest

Till sist hamnade vi på BK. Var jätteroligt där, förutom att Robert inte kunde hålla fingrarna borta från min syrra, vilket jag som tur var hann upptäcka i tid. Fy på dig! :P Du får ragga på vem du vill, FÖRUTOM min syrra :P

Tack igen syrran och Therese för städningen när vi kom hem, den hade jag inte orkat med på söndagen :) Skapligt kladdigt golv förresten, god damn...

Söndagen tillbringades på Steves med Martina, Gurra, Milla och Åhman. Pratade skit i nästan 5 timmar, soft :)

2 Comments:

Blogger Therese said...

Klart vi kom upp ju =)

4:19 PM  
Blogger - said...

Jaha och vi som kom hela vägen från Köpenhamn då? Räknas inte vi? :P

12:54 AM  

Post a Comment

<< Home