Friday, October 19, 2007

Ny adress

Nu har jag officiellt en ny adress:

Fredrik Arvidsson
c/o Jimmy Sandell
Odlingsvägen 24 1tr
14750 Tumba


Den gäller förstås inte förrens 2007-11-01.

Sen tänkte jag påminna om att två av mina tre telefonnummer kommer upphöra sista oktober, eftersom de tillhör mina gamla arbetsgivare. Det enda telefonnummer jag kommer ha kvar är mitt 0736-nummer. Kommer få ett nytt jobbnummer nästa månad, men det lär ni märka när jag börjar ringa med det ;)

Fikade och var på bio med gurra igår, visst låter det gulligt? :P Vi såg förhandspremiären av den svenska filmen Solstorm, och den var faktiskt helt okey för att vara en svensk film! Kan rekommendera den. Bra att man köper popcorn och dricka innan filmen, och inser att de bjöd på både och vid entrén till biosalongen! Extra väl investerade pengar, perfekt!

Just det, träffade Tias på gymmet igår, det var inte direkt igår :) Trodde inte han bodde kvar här. För er som inte kopplar till namnet och var med förr i tiden, så lirade han mestadels hardtrance på gamla Blue Ribbon för en massa år sen! Då var det där vi (då väldigt få) "trance-dårar" hängde :)

Till sist måste jag avsluta med att skriva att jag faktiskt älskar facebook! Anne från Oslo la till mig igår, har inte hört från henne på flera år! Måste upp dit snart, vore skitkul!

Siten har verkligen gjort att man fått kontakt med otroligt många gamla vänner man inte hört eller sett på väldigt lång tid. Facebook FTW!!

(Onödigt vetande: Hade min 1000e besökare igår efter att ha haft statistik på bloggen i exakt en månad :) )

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Men hallåååå... du ringer ju aldrig mig... hur ska jag då kunna veta vilket ditt nr är... ;) Kul att filmen var bra! :)

8:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag just fick ordning på dina telefonnummer i somras efter att ha haft en massa skräp i telefonen skall alltså ner i skiten nu igen, är det korrekt? :)

Säg gärna till när du har Osloplaner. Senast jag var uppe och hälsade på Anne var det bra drag. Såpass bra att jag fick åka hem till Sverige igen med en rejält stukad fot. Nåväl...

3:44 PM  

Post a Comment

<< Home