Friday, May 27, 2011

Fotoshoot @ D-cell

Igår var det min tur att ställa mig framför kameran i D-cell's och Freddes studio i Bromma tillsammans med Dani, som var riktigt duktig när hon hade slappnat av lite grann :) Kommer nog bli ett par riktigt heta bilder, haha! Makeup stod Hanna för som sminka förra gången med, hon är riktigt duktig! Hoppas på att få jobba med henne i framtiden :)

Innan passade jag på att impulsköpa ett nytt objektiv, ett Tamron 17-55/2.8 XR Di-II LD IF för att ersätta mitt Canon 18-55/3.5-5.6 IS. Hoppas jag får chans att provskjuta lite med det innan kryssningen nästa vecka.



F.ö. fyller jag år idag, 18 i år igen, så ikväll blir det fest hemma hos mig och utgång!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bara att säga till :) / Hanna

3:58 PM  

Post a Comment

<< Home