Sunday, September 13, 2009

Den lever!!

Nej bloggen är inte död, det är bara jag som är en aning seg på att skriva :P

I fredags var det Club Session och ett kärt återbesök i den gamla hemstaden Linköping. Gud vad jag överdriver, jag flydde tillbaka hem inom 24 timmar! Men det var kul att träffa lite gamla vänner och röja till Josh & Wesz, som f.ö. lirade en av mina nya favvo-låtar, Lip Service Radio, som jag letat namnet på i flera månader nu! :D






Josh & Wesz - Lip Service Radio

Igår vart det hårt som fan på TCM's fest på Järvafältet! Givetvis filmade jag lite där med :)


Druncore's Hardtechno-set

Jag och krokko sprang vilse i Tensta när vi skulle hem på morgonen, tur man har GPS på telefonen! ;P Vaknade vid 15 idag, trodde att klockan va 9 :) Det var länge sen jag sov så länge!

Nu ska jag fortsätta bråka med Youtube!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home