Tuesday, September 15, 2009

Leta lägenhet - IGEN!!

Suck, ja då var man utan lägenhet igen fr.o.m. 1a December... Att jag ska ha sån jävla otur när det gäller boende i den här stan, SUCK! BYGG HYRESHUS FÖR FAAN SLÖA JÄVLA REGERINGSHELVETE!! Så jävla less på att flytta...

Så om ni känner nån som vill hyra ut en lägenhet nära tullarna / närförort, hör av er! Jag behöver en OMÖBLERAD lägenhet, gärna 50-60kvm, men det går även bra med mindre. Gärna Solna/Sundbyberg, men i stort sett allt i närförort funkar förståss, även söderut! Jag vill hyra MINST 1 år, gärna längre.

Snälla håll ögonen öppna åt mig!

2 Comments:

Anonymous Gis said...

What? :-O
Vad hände med långtidskontraktet??

11:33 PM  
Blogger Fresa said...

Det strulade till sig tyvärr, kan ta det nån annan dag.

Snälla håll ögon och öron öppna ifall du hör nått om nån som vill hyra ut! Du är min bästa boende-hittare :)

8:45 PM  

Post a Comment

<< Home