Sunday, August 14, 2011

Rånad

Japp, karma slår till igen! Så fort något riktigt bra händer, måste karma-helvetet balansera upp mitt liv o låta något lika jävligt hända som väger upp det bra, så igår natt vart jag rånad på mobiltelefon, plånbok och systemkamera, jippi!

Det är ingen fara med mig fysiskt, så det behöver ni inte oroa er för, plus att sötaste Matilda tog hand om mig idag! PUSS PÅ DIG!! Vet inte vad jag hade gjort annars...

Så tyvärr blir det inga bilder från mig från Mondaybar White weekend och Raw summer beats. Har dock redan kollat upp ny utrustning, men vi får se om jag har råd och hinner beställa hem innan Decibel nästa helg. Hoppas på att allt går smidigt med försäkringsbolaget IF som jag har bara. Det gick riktigt smidigt senaste gången jag hade med dem att göra, så jag har bra förhoppningar! O karma borde ge mig lite pluspoäng härnäst...

Vill ni nå mig, ring på jobbmobilen!

1 Comments:

Blogger Boken om Olle Grafström (Grav-Olle) said...

letade efter bilder från Blommor och Bin 9/7. då hittar jag ett bekant ansikte från tiden i norrköping =) hoppas allt är bra med dig. Kram Alice

1:13 PM  

Post a Comment

<< Home