Tuesday, July 05, 2011

Fresa ♥ DnB

På lördag kommer jag dra av mitt första DnB/Dubstep-set @ Hardcorv II: FreeBass i vinterviken! Hoppas på bra väder med mycket sol och kall öl, det är då det här setet kommer trivas bäst ;) Hoppas ni kommer förbi och supportar och dricker bärtzzz med mig! Kl 17 går jag på.

Hittade två av mina gamla promotion-set från förr i tiden när jag var lite mer aktiv som DJ. Delar med dem här nedan (högerklicka, spara som).

Det första setet är från 2003, med det bästa som bjöds av Full-on på den tiden! Lovar en del nostalgitrippar för er som hängde med redan då ;)

Det andra setet är från 2006, när jag hade börjat gå över till att lira hardstyle och hardcore. Efter det här setet har jag inte varit något vidare aktiv längre...

2011 kanske är året då ett sprillans nytt DnB-set ser sitt ljus på min site, den som lever får se ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home